By Water

By Water

måndag 15 december 2014

Julspecial 2014


Det har gått ett tag sedan jag pga tidsbrist lade bloggen "på is". Många är ni som har hört av er och förkunnat er saknad av mina inlägg.
Har därför beslutat mej för att försöka hinna med att slänga in lite inlägg då tid och händelser vid vattnet medger detta.
Under de sista skälvande veckorna på detta år så kommer jag att försöka sammanfatta de lyckosamma fisketurerna som jag fick vara med om detta året på ett någorlunda läsvärt sätt.
För trots att passen med flugstangen idag får kallas kvalitetstid framför kvantitets-dito så lyckades ett par av turerna ganska bra.
Passar redan nu på att tacka alla de ytterst duktiga fiskare som man  har fått förmånen att få fiska med genom åren.
Tänk att det finns andra som liksom en själv kan njuta av saker som en tidig aprilmorgon kl 05.00 i hällregn vid "lilla pärlan" eller ett halvdygnspass utvadad i någon iskall Norsk juni-hög älv.

Alla ni skall hyllas och alla er önskar jag att kärt få återse kommande år.